torsdag 22. desember 2011

Mobilblogg: Nattens gjøremål

Innså (ganske) sent at stakkars Erling, ikke hadde det helt godt i bollen sin.
Møkkette og fælt..
Men, for å få skifta på Erling måtte jeg flytte all oppvaska. Fant derfor like gjerne ut at jeg kunne jo bare vaske opp med samma.
Mens jeg står der med kosten å hånda, tar jeg meg selv i og undre litt..
Under over hva middagsrestene på asjettene er for noe.
 Etter litt undring, men inget fornuftig svar.. Kom jeg frem til at jeg kanskje burde vaske opp "litt" oftere..
Unnskyldningen er at tiden for det aller meste tilbringes på jobb. Derfor ikke så mye tid til andre ting.

Kan heller ikke huske sist jeg trena.
Det har også med min amatør-skade på halebeinet.
Men det begynner å tære på både kropp og samvittighet..

Noen frivillige som vil sparke meg i rumpa? ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig med en liten hilsen! =)