torsdag 22. desember 2011

Julen & julestemmningen sniker seg innpå

Nå er det bare TO dager igjen til
JULAFTEN!


Og ennå viktigere.. TRE dager til
MIN BURSDAG!!

Om jeg gleder meg?
JAAAA!!
I dag er det 11 timer med hærlige kunder. Og kanskje også en koselig kaffe avtale.
Lille julaften blir en kjempe dag med jobb fra morgen til kveld, også er det julaften!
Da er det på med finstasen, smilet og ikke minst servicen!

Julaften skal i år feires på Liseby hos Bestemor Gerd og Bestefar Hans. Min fars foreldre.
Sammen med min hærlige familie, Onkel Terje og mitt søte søsenbarn Mari!
Gleder meg til jule-mat-lukta setter seg i nesa, noe godt i glasset og ikke minst juletre med pakker!
Må også innrømme at det er spesielt to pakker jeg er litt over gjennomsnittet spent på!

♥ Christmas!

2 kommentarer:

  1. Bare innrøm det.. Det er pakka fra meg du gleder det til, ikke sant? :D
    Gooooooooood jul, verdens beste sjef <3 <3

    SvarSlett
  2. Tina: Seff! <3
    Den skal jo nytes på bursdagen! *vinn vinn*
    Tusen takk vennen!

    SvarSlett

Veldig koselig med en liten hilsen! =)