lørdag 31. desember 2011

Julen 2011


Da var julen over for denne gang.
Jeg har hatt en kjempe jul med familie og gode venner..

Julaften:
Julaften begynte med noen timer på jobb.
Veldig stille i butikken på julaften. Jeg hadde jo gleda meg og trodde det kom til å bli en del "siste-liten-mannfolk" innom denne dagen.
Men den gang ei..

Etter jobb dro jeg en tur innom Aurora og bytta julegaver før jeg satte snuten hjmmeover til Fredrikstad.
Rett til Bestemor Gerd og Bestafar Hans. Hvor ribba stod i ovnen, og både julelukta og julestemningen kom å tok meg godt imot!

Bestefar lurte på om vi kanskje skulle henge opp juletre i taket neste år,
sånn at vi fikk plass til alle pakkene!

Fikk utrolig mye fint til jul. Måde ting jeg ønsket meg og ikke minst mange nyttige ting jeg ikke viste at jeg ønsket meg.
Blant annet:
* Sesong 1 av One Three Hill
* Parfyme
* En hel times aromaterpi
* Gavekort x 2
* Hvit Galaxy S II ♥
* Vase
* Kluter og håndklær
* Bilde
* Goddiebag med jentestæsj
* Krem
* Penger
* Hylle
* Kaffeholder

25.desmber - MIN BURSDAG:
Dagen begynte med gaver! *hurra*
Parfyme, joggedress og penger!

Posing på verandaen før vi dro til Bestemor!

Deretter gikk turen til Bestemor Gudny og Bestefar Gunnar. Kjempe god julemiddag, tidenes julegave OG bursdagsgave!
På ettermiddagen kom familien på besøk. Kaker og kaffe! =)
Vi knuste pepperkakehuset som Caroline og Emil hadde laga. Bokstavelig talt, knuste!
Det var pepperkaker og mamma sin frustrasjon over hele leiligehten. *tihi*

Fine pepperkakehuset, før det knuste.

Senere på kvelden kom Hannelore på besøk.
Fikk kjempe fin jule og bursdagsgave.. Fikk to rødvinsglass og to hvitvinsglass!
Takk snuppa! Much needed..

 

Hannelore og Bursdags-Meg!

Ble også en liten tur på byen. Førstejuledag er jo den store ute-dagen i Fredrikstad.
Vi tok en tur på Bar(t), før jeg dro hjem.

Tredje juledag:
Denne dagen gjorde familien Nordgård svært lite.

Hele dagen ble tilbragt på sofaen. Før vi gikk ut å spiste Thai mat også på kino. Så New Years Eve.. Veldig bra romsjulsfilm.

Fjerde juledag:
På fjerde dag jul kom Susan på besøk.
Vi var en tur i byn, spiste en kjempe god lakse middag hjemme og tok oss en tur på byen.
Det skjedde svært lite ute denne dagen.

Nydelige Susan og meg
Men vi endte opp på Twist & Shout og hadde en kjempe bra kveld med mye bra musikk!
På femte juledag (om det er noe som heter det) dro Susan, Caroline og jeg til Sverige. Shoppa litt og kjøpte mat.

Alt i alt en perfekt jul med familien.
Har også innsett hvor stor pris jeg setter på familien min!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig med en liten hilsen! =)